Pristup zvenci za NAT

Petr Klimovic linux2 na pizi.cz
Úterý Duben 8 09:36:42 CEST 2003

MH> neviem mozno strielam naslepo, ale nedalo by sa to sposobom, ze das na
MH> Internet sietovku ip alias nejaky IP2 a tu budes NATovat dnu na jeho masinu?
MH> FreeBSD ma na toto bimapy a podobne haluzky.

Ja nemam pristup k tomu stroji co natuje. NAT stroj logicky pusti na
tu vnitrni masinu jen pakety, ktere jsou soucasti spojeni, ktere bylo
vytvoreno tou vnitrni masinou. V zasede se na ni neda zvenci spojit.
Veskere spojeni musi zacit ta vnitrni masina. Takze chci aby zacala
spojeni na moji masinu a pak uz staci na te moji masine zprovoznit
nejaky tunel, ktery prichozi paket posle do toho spojeni, ktere bylo
predem vytvoreno.