Pristup zvenci za NAT

P.L. plnews na seznam.cz
Úterý Duben 8 09:48:41 CEST 2003

Sice jsem to nikdy nepotřeboval, takže jen moje představa. Uživatel za NATem
se musí připojit k Tvému stroji (IPSEC, VPN) a dostane přidělenou privátní
IP adresu. Z jiného počítače se připojí stejným způsobem a pak má na obou
přidělenou adresu ze stejného rozsahu. Může si tedy vesele posílat pakety.
Tak adresa prvního počítače by měla být vždy stejná nebo by se muselo použít
DNS. Jinak by si musel buď zapsat s jakou adresou se připojil nebo zkoušet
adresy.

Petr