NAT z ppp0->eth0

Martin Kozusky kozusky na ics.muni.cz
Úterý Duben 8 09:45:40 CEST 2003

Ahoj,
v linuxu (SourceMage) jsem rozjel Bluetooth (intergrovano na desce MSI)
komunikaci s iPaqem.
Podarilo se mi tvarit se jako LAN Access Point a z iPaqu jsem vytvoril
spojeni s PC.
PPPD mi vytvoril nove rozhrani ppp0, PC ma IP 192.168.1.101 a iPaQ
192.168.1.102
PC ma dale rozhrani eth0 s verejnou IP.

Nemuzu ale dojit na to, jak pomoci iptables udelat abych se mohl z iPaqu
pripojit i jinam nez na to PC, zkousel jsem

iptables -t nat -A POSTROUTING -o eth0 -s 192.168.1.0/24 -j SNAT --to-source
$VEREJNA_IP

ale podle vypisu (iptable -L -v -t nat) to vypada, ze timto pravidlem nic
neprochazi

Ma to pravidlo vypadat nejak jinak? nebo to pres NAT ani neprochazi?

Diky,
Martin

PS: forwardovani paketu mam zapnute, routovaci tabulka je taky OK.