NAT z ppp0->eth0

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Úterý Duben 8 13:59:25 CEST 2003

Dobry den,

On Tue, 8 Apr 2003, Martin Kozusky wrote:

> [...]
> PPPD mi vytvoril nove rozhrani ppp0, PC ma IP 192.168.1.101 a iPaQ
> 192.168.1.102
> PC ma dale rozhrani eth0 s verejnou IP.
>
> Nemuzu ale dojit na to, jak pomoci iptables udelat abych se mohl z iPaqu
> pripojit i jinam nez na to PC, zkousel jsem
>
> iptables -t nat -A POSTROUTING -o eth0 -s 192.168.1.0/24 -j SNAT --to-source
> $VEREJNA_IP
>
> ale podle vypisu (iptable -L -v -t nat) to vypada, ze timto pravidlem nic
> neprochazi
>
> Ma to pravidlo vypadat nejak jinak? nebo to pres NAT ani neprochazi?

Pravidlo vypada dobre...

Pred kazdym dropem, co tam jiste mate, zapnete logovani, treba Vas to k
necemu nasmeruje...

Puste ping z toho iPaqu nekam do sveta a tcpdumpem si poslechnete, co
chodi po eth0, co po ppp0

--
Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.liberouter.net/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488