Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Úterý Duben 8 15:02:36 CEST 2003

Vážený pane Vybírale,
měl jsem Vás za člověka poctivého, který sám dbá o dodržování
pravidel. Ale překvapují mne Vaše názorové kotrmelce,
které tady předvádíte.
Tu diskusi jste 3.10.2002 sám uzavřel, když jsme vše upravili
dle Vašich připomínek, aby k porušování nedocházelo,
s tím, že je to v pořádku-cituji:

> Datum odeslání: 	Thu, 3 Oct 2002 23:29:03 +0200 (CEST)
> Od:             	Radek Vybiral <Radek.Vybiral na vsb.cz>
> Komu:           	Zdenek Drvota <drvota na zds.cz>
> Věc:            	Re: Commercial: Linux na CD-RedHat 8.0 a Mandrake 9.0

> Teď jsou již stránky v pořádku, takže já jsem svého cíle dosáhnul, vy
> se možná poučil a takto to doufám zůstane napořád, pokud chcete
> vypadat jako seriózní firma.

> R.V.

Takže proč nyní ta změna názoru? Co tedy platí?
A proč to osočování?

S pozdravem Z.Drvota

### Radek Vybiral napsal dne 7 Apr 2003, v 22:16 :

> Určitě to zcela podle všech podmínek není, např. se tam spojuje jméno
> firmy RedHat Inc. s daným produktem.
>
> Již jsem na to p. Drvotu řádově před půl rokem upozorňoval u
> předešlého titulu, jak je vidět, český živnostník se snaží živit i za
> cenu porušování ochraných známek...
>
> R.V.

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director                  ICQ# 135770414
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708        tel:+420-466613756
530 02 Pardubice             fax:+420-466613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail