Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Duben 8 16:44:35 CEST 2003

   From: "Zdenek Drvota" <drvota-l na zds.cz>
   Date: Tue, 8 Apr 2003 15:02:36 +0200

Zdravím,

[...]

   > Tu diskusi jste 3.10.2002 sám uzavřel, když jsme vše upravili
   > dle Vašich připomínek, aby k porušování nedocházelo,
   > s tím, že je to v pořádku-cituji:

a nyní je to tedy jak? Můžete to, prosím, objasnit? Váš e-mail, který jste
korektně označil slovem Commercial, oznamoval, že prodáváte Red Hat Linux
9. Je to tedy tak nebo jste uvedl nepravdivé informace? Pokud bych si tento
Red Hat Linux od vás koupil, kolik by mne stál? Měl bych nárok na podporu
od společnosti Red Hat?

Díky za odpovědi (nebo omluvu čtenářům konference).
--
Pavel Janík

printk("Penguin %d is stuck in the bottle.\n", i);
                  -- 2.0.38 arch/sparc/kernel/smp.c