serial IR reciever

Patrik Skovajsa cracken na zoznam.sk
Úterý Duben 8 19:16:51 CEST 2003

> Pekne zdravim,
;)) az tak?
> Mam jeden problem. Poskladal som si IR primac vid. www.cracken.tk, ale
> nenasiel
> som sposob na jeho spojazdnenie a to dokanca ani s Lirc. Chcel by som sa
> opytat
> ci niekto s Vas nepouziva tento IR primac. Vygoogloval som, ze LIRC
> potrebuje verziu s PICom a ze s touto jednoduchou verziou nepracuje.
> Mne by uplne stacil nejaky zdrojak v C++ ktory by vratil ciselny kod
> stlaceneho
> tlacidla.
> pozn. IR primac urcite funguje skusal som ho u kamosa vo Windowsoch s
> [...]

Z nedostatku casu jsem si kdysi prijimac nechal postavit od cloveka, ktery
je ve velkem stavel prave pro pouziti s Girderem. Pozdeji jsem zjistil, ze
girder ocekava data na jinem vodici serioveho portu nez lirc. Doporucil bych
podivat se na vyborne clanky, ktere k tomuhle vysly na linuxzone a
prekontrolovat to cidlo podle schemat, ktera tam jsou. Tusim ze slo o pin 6
nebo 9, ale uz si to moc nepamatuji. V pripade, ze pes je zakopany tady,
staci uz jen mala uprava ve zdrojacich lirc a vsechno funguje.  (Uznavam, ze
to neni zadna poradna rada, ale ty zdrojaky nemam pred sebou a navic  jsem to
delal uz skoro pred rokem) Pokud je zapojeni v poradku (podle linuxzone) melo
by vsecno behat a pak nevim, cim by to mohlo byt
Snad to pomuze.

Dakujem za odpoved.

     Na Linuxzone som nasiel schemu totoznu s mojou, len tu je naviac spojeny
pin 1 s pinom 6. Takze som ich pripajkoval. Od kedy som instaloval Lirc
naposledy uplynul nejaky cas a ja som zmenil distribuciu Linuxu na Mandrake
9.
Po rozbaleni zdrojakov Lirc-0.6.5 som zadal ./setup.sh alebo ./configure
a zadalo mi to nasledovnu hlasku:
[cracken na cracken_house lirc-0.6.5]$ ./configure
creating cache ./config.cache
which: no dialog in
(/usr/local/bin:/bin:/usr/bin:/usr/X11R6/bin:/usr/games:/home/cracken/bin)
dialog not found!
Please read the documentation!!!
Prosim Vas nestretol sa tymto problemom niekto. Kedysi som pouzival RedHat 7.2
a tam to islo nainstalovat v pohode.

Dakujem