Oracle console

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Pátek Duben 11 09:39:16 CEST 2003

On Friday 11 April 2003 23:35, Pavel Dobes wrote:
> Diky... Ja to chci do skoly, kde nemam pristup k root uctu. Mame
> vramci cviceni Oracle z jejich console. A je to nainstalovane na
> Windows. Tak jsem se chtel pripojovat z Linuxu, ktery tam je jako
> dual boot. Instalacky oracle si nestahnu, protoze jsem na dial-upu. A
> tak jsem se chtel zeptat, zda neni nekde mozno stahnout nejakou
> jednoduchou konsoli, neco co bude umet to same (minimum), jako
> sqlplus shell. GUI by mi asi neproslo :( PaD

potom sa s velkou pravdepodobnostou budes musiet zmierit s tym, ze na
oracle klienta pre linux mozes zabudnut; kazdy spas nieco stoji, tu
kvalitne pripojenie pre stiahnutie instalaciek a mat dostatok priestoru
pre instalaciu (uz som to instaloval aj bez root privilegii do $HOME
adresara uzivatela spolu s javou a rlwrap);

rad by som sa mylil;

--
laco.