LDAP/PAM (?) problem

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Úterý Duben 8 18:34:48 CEST 2003

Pavel Lisy wrote:
> Dobry den dobri lide,
>
> (i vsem ostatnim ;-)
>
> Pokousim se rozbehat ucty v LDAP server, ktere by slo vyuzit jednotnou
> spravu uzivatelu, jak pro UNIXove, tak pro WINdows stroje.
>
> Proto jsem zacal rozbihat reseni s pomoci smbldap-tools (vice viz
> idealx.com),

Tak to se vubec nedivim. Moje auto navrhovali francouzsti inzenyri
a taky porad nefunguje.
Pouzivam (asi PADL) reseni, co je obsazeno standardne v RH.
Aby to fungovalo staci zatrhnout checkbox ldap v nastaveni authconfig.
A uzivatele pridavam pres directory_administrator.

ktere je v nejnovejsich distribucich samby jiz zahrnuto
> (alespon v RPM).

jejda, voni uz zase zmenili schema, abych updatnul

> Narazil jsem, ale na problem, se kterym si nevim rady a ani v konferenci
> na toto zamerene se mi jeste nikdo neozval.

[..]

> Pidil jsem se po tom, kde je problem a zjistil jsem, ze se linuxu nejak
> nedari urcit uzivatele, pokud neni zaroven s LDAPem zaveden v
> /etc/passwd: (na konci druheho radku chybi user=tmapy)

Tohle funguje. Bezne se prepinam mezi uzivateli, kteri tam nemaji
ani home, natoz zaznam v passwd.

Ty konfiguraky mam uplne stejne. Zkuste si dumpnout ten dotaz na server.

U me je to

Base DN: dc=firma,dc=cz
Scope: Subtree
Size limit: 1
Filter: (&(objectclass=posixAccount)(uid=jouda))

Jake vyhody ma idealx oproti ostatnim resenim?

pk
--
Chief B.O.F.H. Officer
When proprietary IM sucks - JabberID: kristof.p na njs.netlab.cz