LDAP/PAM (?) problem

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Duben 9 11:54:03 CEST 2003

On Út, 2003-04-08 at 18:34, Krištof Petr wrote:

> Tak to se vubec nedivim. Moje auto navrhovali francouzsti inzenyri
> a taky porad nefunguje.
> Pouzivam (asi PADL) reseni, co je obsazeno standardne v RH.
> Aby to fungovalo staci zatrhnout checkbox ldap v nastaveni authconfig.
> A uzivatele pridavam pres directory_administrator.
>
> ktere je v nejnovejsich distribucich samby jiz zahrnuto
>
> jejda, voni uz zase zmenili schema, abych updatnul

> [..]

> Tohle funguje. Bezne se prepinam mezi uzivateli, kteri tam nemaji
> ani home, natoz zaznam v passwd.

> [...]
Mnoho :-)

pomocí smbldap-passwd.pl například změním v LDAPu hesla, jak pro účty
linuxové, tak pro pro Windows, tj. obdobu smbpasswd a je možné sambu
ověřovat vůči LDAPu. Pokud si uživatel z windows změní heslo, projeví se
mu to automaticky i v Unix účtu, dále to chci používat i pro IMAP,
Apache.

Je jasné, že bych si to mohl celé znovu napsat sám, ale to bych určitě
narazil na mnohem víc problémů. Nebo existuje něco jiného srovnatelného?

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o.