Broadcom 1Gbit NIC

Zdenek Kabelac kabi na i.am
Úterý Duben 8 20:32:51 CEST 2003

Jan Kasprzak wrote:
 > : zjistil, ze ta sitovka neni gigova (jak se uvadi v dokumentaci),
ale jen
> : stovkova. Otevrete bednu a brouka najdete tesne vedle sitoveno
> : konektoru. Je na mem napsan typ (broadcom netXtreme 5x00 je gigova a
> : 4400 je stovkova). Podle toho si vyberete ovladac. Obe verze mam stazene
> : (zdrojaky, nepouzivam rpmoidni distribuci) a mohu Vam je poslat.
>
>         To mate nejakou divnou verzi te desky. My tady mame asi 6 kusu
> A7V8X, a gigabitova sitovka tam asi je - lspci vypada takto:
>
> 00:00.0 Host bridge: VIA Technologies, Inc.: Unknown device 3189
> [...]

Kdyz jsme u 1Gb/s sitovek - ma tu nekdo nejake zkusenosti s tim jak jsou
ruzne
drivery a sitovky rychle.

Ja nedavno testoval jednu na multividove optice - a rychlost  27MB/s pri
bingu
me teda prilis nenaplnovala optimismem.

Ci-li ma tu nekdo nejakou tabulky rychlosti - jak jsou ktere ovladace
rychle
a ktera sitovka ma nejlepsi  pomer   cena/vykon v linuxu a to jak
na optice tak metalu ?

(pripadne taky jaky hw je potreba k docileni dane rychlosti - jak moc
velka
je zatez na CPU -  mu test byl na zhruba 1300MHz Celeronu)

Predem dekuji za podmetne rady

--
  .''`.
 : :' :    Zdenek Kabelac  kabi@{debian.org, users.sf.net, fi.muni.cz}