Broadcom 1Gbit NIC

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Pondělí Duben 7 08:41:43 CEST 2003

Jan Kasprzak wrote:
> : Mam stejnou desku a s touto sitovkou jsem dost bojoval. Nakonec jsem
> : zjistil, ze ta sitovka neni gigova (jak se uvadi v dokumentaci), ale jen
> : stovkova. Otevrete bednu a brouka najdete tesne vedle sitoveno
> : konektoru. Je na mem napsan typ (broadcom netXtreme 5x00 je gigova a
> : 4400 je stovkova). Podle toho si vyberete ovladac. Obe verze mam stazene
> : (zdrojaky, nepouzivam rpmoidni distribuci) a mohu Vam je poslat.
>
> 	To mate nejakou divnou verzi te desky. My tady mame asi 6 kusu
> A7V8X, a gigabitova sitovka tam asi je - lspci vypada takto:

> [...]

Moje deska ma na krabici napsan typ A7V8X/LAN-UAY a podle toho vypisu je
to trochu jina verze - ja tam nemam ohnivy drat a raid (nechtelo se mi
davat dost stovek za veci, ktere zrejme nikdy nepouziji). Treba u tech
mene vybavenych kusu setri vice...

A konecne doma tu sitovku stejne nepouzivam (resp. pouzil jsem ji jednou
pri instalaci debianu), takze je mi to putna...

--
Vladimír Náprstek
mail: vladimir.naprstek na scplyn.cz