Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

Úterý Duben 8 23:29:55 CEST 2003

On Tue, Apr 08, 2003 at 04:44:35PM +0200, Pavel Janík wrote:
>    From: "Zdenek Drvota" <drvota-l na zds.cz>
>    Date: Tue, 8 Apr 2003 15:02:36 +0200
>
> Zdravím,
>
> [...]
>
>    > Tu diskusi jste 3.10.2002 sám uzavřel, když jsme vše upravili
>    > dle Vašich připomínek, aby k porušování nedocházelo,
>    > s tím, že je to v pořádku-cituji:
>
> a nyní je to tedy jak? Můžete to, prosím, objasnit? Váš e-mail, který jste
> korektně označil slovem Commercial, oznamoval, že prodáváte Red Hat Linux

Podle http://www.redhat.com/about/corporate/trademark/guidelines/

nesmi prodavat "vypaleny" Red Hat Linux. Nicmene vypalit muze za
manipulacni poplatek cokoliv.

Musi se ridit zejmena podle 6. stranky:

http://www.redhat.com/about/corporate/trademark/guidelines/?page=6

Nemuze tedy ani napsat, ze "obsahuje Red Hat Linux" (kvuli ochranne
znamce).

Je otazka, co muze napsat. Nicmene pokud by uvedl URL na ISO obrazy,
pojmenovani by se snadno vyhnul a asi by to tak slo.

> 9. Je to tedy tak nebo jste uvedl nepravdivé informace? Pokud bych si tento
> Red Hat Linux od vás koupil, kolik by mne stál? Měl bych nárok na podporu
> od společnosti Red Hat?

Podpora se da koupit extra a nezavisi na koupi krabice:

http://www.redhat.com/software/linux/services/support_on_demand.html

Stoji extra stejne jako krabice (se supportem). Takze cena bude jiste
vyse zmineny manipulacni poplatek.

> Díky za odpovědi (nebo omluvu čtenářům konference).

Spise bych uvital rozumnejsi announce. Commercial vymenit treba za
"Nabidka" a dodrzet vyse uvedene podminky. Ale to muze kdokoliv. Pak se
vyhneme tomu, ze to nelze sehnat a jedina nabizejici osoba snadno
prekroci ferove jednani vuci majiteli prav (protoze se muze stat, ze se
toho chopi extremni spekulant tezici z nedostatku).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz