Dial-in & pptpd

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Středa Duben 9 07:53:19 CEST 2003

Dobry den,
mate, prosim, nekdo zkusenosti s nastavenim mgetty + dial+in, nejlepe ve
spojeni s dynamickym pridelovaním IP adres. Pokud pouzivate k tomu jeste
pptpd server pro sifrovany pristup z win (VPN), byl bych rad za trochu
pomoci.

Zatim nejak nemohu donutit pppd aby mi prideloval IP adresy z nejakeho
rozsahu. Zkousim si hrat s dhcp, ale nejak mi to nejde.

Prohledaval jsem dokumentaci i googloval, ale zatim nic moc. Prakticky
vzdy se jednalo o pripojovani z linuxu jinam a mne jako na potvoru
zajima obraceny smer. A pridelovani adres bylo bud podle portu pppx nebo
podle jmena prihlaseneho uzivatele...

--
Vladimír Náprstek
mail: vladimir.naprstek na scplyn.cz