Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Duben 9 07:57:09 CEST 2003

> a nyní je to tedy jak? Můžete to, prosím, objasnit? Váš
> e-mail, který jste korektně označil slovem Commercial,
> oznamoval, že prodáváte Red Hat Linux 9. Je to tedy tak nebo
> jste uvedl nepravdivé informace? Pokud bych si tento Red Hat
> Linux od vás koupil, kolik by mne stál? Měl bych nárok na
> podporu od společnosti Red Hat?
>
> Díky za odpovědi (nebo omluvu čtenářům konference).

Panove. Nejste jako male deti? Vsichni vime, jak to je. Dotycny asi prodava
Redhat 9, ktery ale nesmi nazyvat Redhat 9, ackoliv vsichni vime, ze to je
Redhat 9. Kdyz by napsal, ze ma distribuci, co je vytvorena z RH9, tak je to
zavadejici. Kdyz by rekl, ze me distribuci, co ji nemuze nazvat RH9, tak si
budeme tukat na celo. No a pochybuju, ze se najde nekdo, kdo by uveril, ze
vam to neni jasne.
Ovsem, jestli Vam to tak lezi v zaludku, tak vam muzu venovat jeden cerny
pytel a urcite se najde nekdo, komu prisla ta videokazeta od BSA se zasahem
policie. Muzete to tomu siriteli RH9, co neni RH9, poslat, aby vedel, co ho
ceka, az ho nekdo uda z nelegalniho kopirovani. Cimz ovsem nase komunita
docela upadne.
A navic me zarazi, ze se neozval pan Kerslager, jakozto mistni Redhat guru,
ale pan Janik, ktereho jsem mel zarazeno u Suse. Takhle si ty znamky Kroupo
neopravite.
Mozna jste vedeni touhou, aby nas stat, co se dodrzovani prava tyka, dohnal
oblasti vice na zapad. Ale tam maji prece jen jine linky a stahnout si ISO
pro ne neni problem. Tady je spousta lidi, kteri jsou vubec radi, ze se
nasel nekdo, kdo jim to vypali a posle. A neverim, ze by na tom byly staty
na zapad od nas lip, kdyby meli stejne podminky jako my. Rekl bych, ze v
zajmu sireni linuxu bychom snad mohli nekdy primhourit oci a neskakat jako
certik z krabicky.

TNX