Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Duben 9 09:38:29 CEST 2003

>    > Kdyz by napsal, ze ma distribuci, co je vytvorena z RH9,
> tak je to
>    > zavadejici. Kdyz by rekl, ze me distribuci, co ji nemuze
> nazvat RH9,
>    > tak si budeme tukat na celo. No a pochybuju, ze se najde
> nekdo, kdo by
>    > uveril, ze vam to neni jasne.
>
> Vůbec nic jste nepochopil. Není to o tom, čemu věřím. Všechno
> je to o tom, že se po dvou měsících našel někdo, kdo (možná)
> opět porušuje licenční podmínky softwaru, který souvisí s
> free softwarem. Před dvěma měsíci to bylo Ministerstvo
> [...]

Hmm, sleduju, ze se nechapeme navzajem. To bude tim pocasim a rannim
vstavanim. Asi mate i pravdu, ze se nemusim citit ohrozen porusovanim GPL a
LGPL licenci. Rozhodne vam nechci upirat pravo chranit sve zajmy. Spise jsem
to myslel v tom smyslu, ze pokud si mam vybrat ze dvou zel:
1. Nekdo distribuje RH9 tak jak je, cimz se porusi licence.
2. Uzivate se nedostanou k RH9, ale bude to v souladu s licenci.

tak bych si vybral tu prvni.

TNX