Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Duben 9 10:04:56 CEST 2003

   From: Kovar Jan <Kovar_J na tese.cz>
   Date: Wed, 9 Apr 2003 09:38:29 +0200

   > LGPL licenci. Rozhodne vam nechci upirat pravo chranit sve zajmy. Spise jsem
   > to myslel v tom smyslu, ze pokud si mam vybrat ze dvou zel:
   > 1. Nekdo distribuje RH9 tak jak je, cimz se porusi licence.
   > 2. Uzivate se nedostanou k RH9, ale bude to v souladu s licenci.
   >
   > tak bych si vybral tu prvni.

To druhé není zlo. To první však ano. Uživatel má jiné možnosti, jak
originální ISO obrazy získat. Nemusí je kupovat.

Jste pokrytec. "Vždyť je to jedno, že porušujeme někoho práva." To se mi
*vůbec* nelíbí.
--
Pavel Janík

#define BB_STAT2_TMP_INTR    0x10    /* My Penguins are burning.
Are you able to smell it? */
                  -- 2.2.16 include/asm-sparc/obio.h