Xfree 4.3 Mandrake a TrueType fonty

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Středa Duben 9 10:00:38 CEST 2003

On Wednesday 09 April 2003 09:45, Lubo Drobny wrote:

> Ja som vyhodil vsetky fonty z /usr/X11R6/lib/fonts som nechal iba
> misc a TTF priamo z win (nepouzil som tu jeho utilitu , iba som ich
> nakopiroval) a slape to celkom dobre s AA , totozny efekt to malo ked
> som si ich nakopiroval do $HOME/.fonts
>
> - podobne som upravil aj /etx/X11/fs/config

volakedy davnejsie som nieco podobne riesil pre rh7.3, nasledovne:
nakopiroval som ich niekam (kludne aj do home adresara), vytvoril som
potrebne subory v adresari s charakteristikami fontov; do configu pre
font server som adresar obsahujuci truetype fonty dal NA PRVE MIESTO;

fungovalo (aj s anti-aliasingom);

--
laco.