Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Duben 9 11:45:46 CEST 2003

	Plne s Vami soucitim (muj pocitac uz bude historicky petilety
starecek za 4 mesice), bohuzel zde se stretava zajem komunitni a zajem
komercni. Zajem komercni je jednoznacny - mas, taxi kup, nemas, jdi jinam (a
ze neni kam je Tvuj problem), nejsme dobrocinny spolek.

	To, ze jaxi bez komunitniho "chapajiciho" pohledu by ten komercni
zrovna po strance Linuxu a veci okolo nemel vubec co prodavat a na cem mit
vlastnictvi 'hodnotnych' akcii ci tucnych managerskych odmen je vec, o ktere
nechce ani slyset a ostatne, poprve se to silne objevilo po vstupu Red Hat
Inc. na burzu...

PS: Stejne jako Vas nikdo nenuti nic kupovat (ale vydavat/platit ano!),
stejne tak Vas nikdo nenuti zit tak, jak zijete a tam, kde zabirate objem.
Coze, my nechceme kapitalismus?:-)