Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Středa Duben 9 11:51:26 CEST 2003

>Financne. Ja teda nevim, ale me to prijde docela rana do rozpoctu. Nehlede
>zivotnosti produktu. A pokud to toho cloveka nezivi a jen ho to zajima?
>Treba ja jsem typicky pripad. Me zivi informacni systemy. Je mi uplne jedno
>na cem jedou. Ale linux me zajima. Neco se naucim, kdyz to vim, tak
poradim.
>Ale pokud si mam vybrat, jestli penize dam do nove verze RH nebo dcera
>dostane novou skrinku do pokoje ..... je mi lito panove od RH. Treba az
>vyroste a nebo mi pridaji, tak si nejaky RH koupim. :-) A odpovidat na
>otazku dalsi otazkou neni hezke.

Tak pokud Vas zajima linux a nemate penize na to aby jste si koupil CD s RH9
original nebo silnou linku, tak sahnete po jine distribuci. Je prece tolik
jinych
distribuci. Neni mi jasne proc musite mit zrovna RH9 a radeji budete
porusovat zakony nez si poridit proste jinou distribuci kdyz je tato pro Vas
tak draha a nedostupna.
    Zdravi
    Milan Roubal