Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

hwsoft hwsoft na post.cz
Středa Duben 9 11:57:05 CEST 2003

Pavel švarc pise:
> myslíte že SUN IBM a další se zajímají o čísla typu tolik lidí si stáhlo náš
> produkt z webu a podle anket máme tolik uživatelů ??
> Tyhle firmy si RH vybraly podle zastoupení na trhu podle počtu prodaných
> krabic a popřípadě prodaných podpor, nic víc není průkazné a směrodatné.
> To že klesá v oblibě u domácích uživatelů nemusí nutně znamenat že klesá i
> jeho používání ve firmách.

  Dle nasi spolecnosti mohu prohlasit, ze klesa. Diky nepruhlednosti a
  nemoznosti najit licencni program, ktery by nas nenutil platit velke
  sumy(i v porovnani s M$)bude RH nahrazen Debianem.
  To je myslim pro podnikove nasazeneni rozumna volba, nevychazi mi
  dodavatel vstric, a zvysuje mi svevolne TCO? Tak ho zmenim.
  Stejne tak byl pred lety nahrazen M$.

    Petr