Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Středa Duben 9 12:07:31 CEST 2003

hwsoft wrote:

>  Dle nasi spolecnosti mohu prohlasit, ze klesa. Diky nepruhlednosti a
>  nemoznosti najit licencni program, ktery by nas nenutil platit velke
>  sumy(i v porovnani s M$)bude RH nahrazen Debianem.
>  To je myslim pro podnikove nasazeneni rozumna volba, nevychazi mi
>  dodavatel vstric, a zvysuje mi svevolne TCO? Tak ho zmenim.
>  Stejne tak byl pred lety nahrazen M$.
>
>    Petr

Dobry den,

vzdy se snazim zdrzet techto diskusi, ale tentokrat mi to neda. Vsechny
servery jedu na RH, ale to co posledni dobou RH predvadi se mi moc
nelibi (napr. tolik diskutovana zkracena podpora distribuci aj.) a vazne
zvazuji prechod k SuSe nebo jeste radeji k Debianu. No uvidim jak se to
bude dale vyvijet, ale RH to u mne zacina ztracet. Tot muj osobni nazor,
ktery nikomu nevnucuji. Jinak vyse probihajici diskuse mi trochu
pripomina svet M$.

Duda