OT Re: Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Duben 9 12:12:23 CEST 2003

On Wed, 9 Apr 2003, Martin Kokes wrote:

> LOL ... co bylo driv, vejce nebo slepice?
>
> Ja nemam s prispevkem pana Kovare zadny problem a plne jsem pochopit, co
> se snazi naznacit (a staci  12 let skolni dochazky). :-) Mozna bychom
> nemeli byt tak cimprlich, protoze to chlapum neslusi (potvrdi vam to
> kazda zenska)...

Člověče nesnažte se tady na tohle téma žertovat, není to ani trochu na
místě!

Jednou se děje něco neprávem a nebudeme se tady všichni tvářit jako že to
je maličkost a že my to vlastně všichni víme, ale že to vlastně nikoho z
nás nebolí, protože máme svoje jiné profese...

R.V.