OT Re: Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

Martin Kokes martin.kokes na site-well.bezpomlcky.cz
Středa Duben 9 10:57:20 CEST 2003

Zdenek Pizl wrote:
> a vite, ze nejde jen o to, ze se to nesmi jmenovat RedHat 9? Cetl jste vubec
> licenci a redhati pojednani o moznostech distribuce? Tak az si to prectete,
> tak sem opet napiste a uvedte svuj text na pravou miru. Dekuji.

LOL ... co bylo driv, vejce nebo slepice?

Ja nemam s prispevkem pana Kovare zadny problem a plne jsem pochopit, co
se snazi naznacit (a staci  12 let skolni dochazky). :-) Mozna bychom
nemeli byt tak cimprlich, protoze to chlapum neslusi (potvrdi vam to
kazda zenska)...

MK