občasná pseudointeligence už jako ve windows?

bl bl na mavipet.sk
Středa Duben 9 12:41:04 CEST 2003

> narazil jsem na pseudointeligenci linuxu. (MDK 9.1)

nazaciatok neurazajte toho kdo zato nemoze evidentne je to praca web
prehliadaca a nie linuxu.

> Když v konqueroru, mozzile dám URL co končí na */info/ nebo */reference/,
> tak mi dá okno, ve kterém mne vybízí ke stažení binárního souboru místo
> toho, aby stránku zobrazil. Montuje se do toho snad program info?

pravdepodobne vam web server posiela zle mime hlavicku co pise okno na
stahovanie? je to v takomto formate:
"Wou have chosen to download a file of typ: $MIME_TYPE from $URL"

najdolezitejsie je co pise ako $MIME_TYPE

> Vám to ale nedělá, že? Mě v práci z webserveru taky ne. No a představte si,
> že úplně ten samý OS, server a data mi na úplně jiném stroji (doma) dělá
> popsaný jev. Jediný rozdíl (mimo HW) - doma mi webserver jede z portu 8080,
> v práci z 80, tudíž místo localhost:8080 tady dávám jen localhost.

takze potom je takmer iste mate zle nakonfigurovany web server a vy ste
hned obvinil linux pritom ten co to ma na triku ste vy. ;-)

P.S. problemom zo zle nastavenymi mime_typmy trpi velmy vela web
serverou a povedsinou je to zapricenene v preklepmy alebo pouzitim
"nestandardnym" nazvom.