Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Duben 9 12:57:02 CEST 2003

	Nemam pocit, ze bych neodpovedel ohledne nakupu 'krabic' - staci
cist...

	Jinak puvodni 'odpoved' mohu rozsirit - Zakaznici treba krabice
nepotrebuji, oni to dostanou v ramci kontrokatu DELL, HP ci IBM serveru az
pod nos...

	Kdyz o tom tak zasvecene mluvite, kupoval jste nekdy Linux pracovni
stanici od AutoCont? Dostal jste plnou verzi (originalni CD) Red Hat
produktu? Takze s tema krabicema a Vasim vysmechem se jdete zahrabat. Navic,
mluvil jste o Linuxovych routerech - to je ten vyznamny segment trhu?

PS: Mam pocit, ze se snazite navazet osobne, proc? Poskodil jsem vas tim, ze
jsem zakaznikovi ukazal/dokazal neschopnost/zasadni neznalosti/nedbalost
puvodni servisni organizace, se kterou mate neco docineni? (ano, takovych
pripadu uz bylo dost)