občasná pseudointeligence už jako ve windows?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Duben 9 14:34:00 CEST 2003

: Odesílatel: bl <bl na mavipet.sk>
: nazaciatok neurazajte toho kdo zato nemoze evidentne je to praca web
: prehliadaca a nie linuxu.

Jenze mi to delaji oba browsery, tudiz hhledam spolecneho jmenovatele.

: > Když v konqueroru, mozzile dám URL co končí na */info/ nebo
*/reference/,
: > tak mi dá okno, ve kterém mne vybízí ke stažení binárního souboru místo
: > toho, aby stránku zobrazil. Montuje se do toho snad program info?
:
: pravdepodobne vam web server posiela zle mime hlavicku co pise okno na
: stahovanie? je to v takomto formate:
: "Wou have chosen to download a file of typ: $MIME_TYPE from $URL"
:
: najdolezitejsie je co pise ako $MIME_TYPE

No a to je to co si myslim, ze browsery kecaji. Staci adresare prejmenovat
a uz to nedela.

: > Vám to ale nedělá, že? Mě v práci z webserveru taky ne. No a představte
si,
: > že úplně ten samý OS, server a data mi na úplně jiném stroji (doma)
dělá
: > popsaný jev. Jediný rozdíl (mimo HW) - doma mi webserver jede z portu
8080,
: > v práci z 80, tudíž místo localhost:8080 tady dávám jen localhost.
:
: takze potom je takmer iste mate zle nakonfigurovany web server a vy ste
: hned obvinil linux pritom ten co to ma na triku ste vy. ;-)

Ty webservery jsou IDENTICKE, tj jak programem, tak daty.

: P.S. problemom zo zle nastavenymi mime_typmy trpi velmy vela web
: serverou a povedsinou je to zapricenene v preklepmy alebo pouzitim
: "nestandardnym" nazvom.

Jenze Zope mime typy nastavuje sam a to bud podle obsahu souboru, nebo jeho
pripony, nebo podle toho co mu reknu ze tam je. Podotykam, ze MIME typem to
fakt neni.

JL.