občasná pseudointeligence už jako ve windows?

bl bl na mavipet.sk
Středa Duben 9 15:29:58 CEST 2003

> : pravdepodobne vam web server posiela zle mime hlavicku co pise okno na
> : stahovanie? je to v takomto formate:
> : "Wou have chosen to download a file of typ: $MIME_TYPE from $URL"
> :
> : najdolezitejsie je co pise ako $MIME_TYPE
>
> No a to je to co si myslim, ze browsery kecaji. Staci adresare prejmenovat
> a uz to nedela.

a co konkretne kecaju? nieje dolezite co si vy myslite ale preco browsre
hovoria to co hovoria.

> : takze potom je takmer iste mate zle nakonfigurovany web server a vy ste
> : hned obvinil linux pritom ten co to ma na triku ste vy. ;-)
>
> Ty webservery jsou IDENTICKE, tj jak programem, tak daty.

aj v konfigurakoch? 100%

> : P.S. problemom zo zle nastavenymi mime_typmy trpi velmy vela web
> : serverou a povedsinou je to zapricenene v preklepmy alebo pouzitim
> : "nestandardnym" nazvom.
>
> Jenze Zope mime typy nastavuje sam a to bud podle obsahu souboru, nebo jeho
> pripony, nebo podle toho co mu reknu ze tam je. Podotykam, ze MIME typem to
> fakt neni.

vezmime si to logicky: podla coho sa rozhoduje webprehliadac co z danym
suborom? odpoved je jasna podla mime typu a od koho ma mime typ? od
webserveru.