Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Středa Duben 9 13:49:19 CEST 2003

> 	Nemam pocit, ze bych neodpovedel ohledne nakupu 'krabic' - staci
> cist...
Kde tu odpoved najdu?
Ja jsem cekal odpoved cca tohoto zneni:
Ano instalujeme KOMERCNE na routery nasich zakazniku distribuci
RedHat z vypalenych CD, a ve volnych chvilich se v linuxove
konferenci pohorsujeme nad novymi pravidly pro distribuci produktu
RedHat (stylem jak je to nemoralni nechat si platit za komercni
produkt a vydelavat na nem - ano je to tak RedHat je komercni firma,
ktera musi vydelavat).

> 	Jinak puvodni 'odpoved' mohu rozsirit - Zakaznici treba krabice
> nepotrebuji, oni to dostanou v ramci kontrokatu DELL, HP ci IBM serveru az
> pod nos...

To jsou trochu jine firmy nez ta vase, maji s RedHatem smlouvu

> 	Kdyz o tom tak zasvecene mluvite, kupoval jste nekdy Linux pracovni
> stanici od AutoCont? Dostal jste plnou verzi (originalni CD) Red Hat
> produktu? Takze s tema krabicema a Vasim vysmechem se jdete
> zahrabat.

Autocont tady nekyda hnuj na Redhat

Navic,
> mluvil jste o Linuxovych routerech - to je ten vyznamny segment trhu?

Linuxovy ano

> PS: Mam pocit, ze se snazite navazet osobne, proc? Poskodil jsem
> vas tim, ze
> jsem zakaznikovi ukazal/dokazal neschopnost/zasadni neznalosti/nedbalost
> puvodni servisni organizace, se kterou mate neco docineni? (ano, takovych
> pripadu uz bylo dost)

Nebudte jesitny, jste mi totalne volny, jen kdyz jsem videl vase jmeno
v diskuzi o RedHatu, musel jsem reagovat

P.S. Distribuci RedHat nepouzivam, jen mi vadi ty kecy stylu
"potrefenych hus"

S pozdravem

Ondrej Prokop
webbot na telecom.cz