Rozdeleni disku

Martin Lipinsky martin na lipinsky.cz
Středa Duben 9 14:07:34 CEST 2003

Dobry den.

Pripojny bod => linux nepouziva disky jako Windows (c, d) ale vsechno
mountuje na jeden filesystem ktery zacina symbolem / (pak treba dokovske
adresare ktere mohou byt na jine partition table je /home/ atd)

Ve vasem pripade si tedy vytvorte hda2 type linux (ext 2 nebo ext 3) a
mountpoint / a k tomu hda3  type linux swap

(velikost swapu se doporucuje 1 - 2x velikost RAM. Btw zkusil jste alespon
nahlednout do instalacni prirucky ?

S pozdravem

Motto: Jak to vis ze je carodejnice ? Protoze tak vypada !