konqueror ve fullscreen mode

Libor Dub oakld na tiscali.cz
Pondělí Duben 14 23:19:46 CEST 2003

Dobrý den,

no o takové možnosti nevím. Předpokládám, že znáte zkratku F11? Také CTRL+M je
užitčné pro využití prostoru obrazovky (pokud je menu dobře nakonfigurovaný,
je v Konqueroru zbytečné); to si Konqueror pamatuje a nezobrazí ho, dokud to
neuděláte opět Vy (pokud nemáte vrakoidní KDE 3.0.4 ze SuSE 8.1, kde je
drsnej bug jehož důsledkem se nukládá polovina nastavení).

Oak