Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Duben 9 14:41:42 CEST 2003

1. Az budete nasim zakaznikem, pochopite, ze tato odpoved neni pravdiva,
proto jste ji nikdy neobdrzel v tomto zneni.
2. O moralnosti platit za ukon/sluzbu jsem nikdy nekazal - zrejme si mne s
nekym pletete.
3. Jako platici zakaznik Red Hat Inc. mam pravo vyjadrit svuj nazor na
postup teto firmy.
4. Vesmir neni uniformni....

> IBM serveru az
>
> To jsou trochu jine firmy nez ta vase, maji s RedHatem smlouvu

	Smlouvu v jakem zneni a ceho se tykajici? Nepletete trochu hrusky a
jabka?

> Autocont tady nekyda hnuj na Redhat

	Az budu rikat, Red Hat Inc. je na nic, jsou drazi a nic
nepredvadeji, tak opravdu s Vami budu souhlasit, ze kydam hnuj. Domnivam se,
ze zatim jsem konkretne rikal, co se mi na postupu nelibi a spise jsem
hledal cestu, jak pro mne nepriznive dopady zmirnit dle pravidla: vice hlav
vic vi/vymysli... - to souvisi s mlacenim prazdne slamy/kydanim hnoje jak?

> segment trhu?
> Linuxovy ano

:-) Postaveny na produktech/supportu firmy Red Hat Inc.? To nemyslite
vazne...

> P.S. Distribuci RedHat nepouzivam, jen mi vadi ty kecy stylu
> "potrefenych hus"

	Jako zakaznik jsem ne "potrefera" husa, ale potrefena husa, nevidim
v tom nic spatneho...