Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Duben 9 14:35:09 CEST 2003

	Tak to jsme na tom uplne stejne.

> Platit "podporu" za každou jednotlivou mašinu je nereálné a hlavně
> dle mého nesmyslné. (Mám ji snad platit i za virtuání stroje běžící
> pod VMWare, které používám na testování ?)

	Otazku, za co vlastne platit, prave v souvislosti s 'virtualnimi'
pocitaci, jak jsem zaznamenal nema naprosto zadna softwarova firma (vcetne
MS) - bud z ni vylezou naproste nesmysly jako ze platite za MHz, MB pameti
apod., nebo proste prizna, ze to neresi(la) a nabidne podminky na miru site.

> Zdálo by se mi zcela na místě platit za distribuci jako
> takovou a za to,
> že budu mít k dispozici security updaty rozumnou částku. Nevím, jaká
> částka by to měla být, to teď ponechme stranou.
> Ale rozhodně se mi to nechce platit za každý počítač.
> A už vůbec nechci platit "podporu" ve formě konzultací apod.

	Ano, rad bych tyto veci v presne teto podobe kupoval u Red Hat Inc.
(nejlepe od ceskeho zastoupeni, ktere se buduje uz 3. rokem!?!), bohuzel ja
mel za to, ze poptavka vytvari nabidku, zrejme v tomto pripade nikoli...