(Non)Commercial Linux Re.Ha. `10 - 1`

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Duben 9 14:47:57 CEST 2003

Panove (a damy) nechcete toho uz nechat toho dohadovani ?
Uz tudy proslo docela dost prispevku a IMHO v nich nebylo nic
uzitecneho ...

Navrhuju tedy zakopat valecne sekery a venovat se necemu
uzitecnejsimu. A pro ty kdo nemaji moznost to stahnout nabizim
toto :
 - stahnul jsem si jiste ISO obrazy z ftp.linux.cz
 - jejich md5sum jsou :
		400c7fb292c73b793fb722532abd09ad
		6b8ba42f56b397d536826c78c9679c0a
		af38ac4316ba20df2dec5f990913396d
 - jsem ochoten je poskytnout i dalsim uzivatelum
 - a to zdarma = nekomercne

Pokud nekdo vyuzije teto nabidky a bude mit chut se revansovat,
je to jeho svobodna vule a ja se nebudu nijak branit.

Timto jsem IMHO neporusil nic z toho, co zde tolik pretrasana
firma vyzaduje a pokud prece jen ano, snad mi to prominete.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s