(Non)Commercial Linux Re.Ha. `10 - 1`

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Duben 9 15:25:27 CEST 2003

> Navrhuju tedy zakopat valecne sekery a venovat se necemu
> uzitecnejsimu. A pro ty kdo nemaji moznost to stahnout nabizim
> toto :
>  - stahnul jsem si jiste ISO obrazy z ftp.linux.cz
>  - jejich md5sum jsou :
> 400c7fb292c73b793fb722532abd09ad
> 6b8ba42f56b397d536826c78c9679c0a
> af38ac4316ba20df2dec5f990913396d
>  - jsem ochoten je poskytnout i dalsim uzivatelum
>  - a to zdarma = nekomercne
>

> Pokud nekdo vyuzije teto nabidky a bude mit chut se revansovat,
> je to jeho svobodna vule a ja se nebudu nijak branit.

> [...]

Bravo!! Smekam pred Tebou svuj cerveny klobouk :-)) Myslim, ze takto je to
uplne legalni a zaroven se i ti, co nemaji tlusty kabel (ted to zcela
vyjimecne neni sexisticka narazka...), dostanou k tem iso souborum, ktere
jsou legalne dostupne.
Jenom jedna poznamka a pak prestanu flamewarit (teda, doufam, ze se nenecham
vyprovokovat :-)):
Neni to reseni "nafurt", protoze kdyz nekdo chce delat problemy (myslim ted
Red Hat Inc.), tak neda pokoj dokud je neudela takove, ze docili sveho a
neodradi "neplatici zakazniky". Priste treba nebudou k dispozici ani ty iso
obrazy (BTW ma vubec RH povinnost je vystavit? Myslim, ze ma povinnost jen
poskytnout zdrojaky programu. Treba jednotlive a kazdej na jinym
webu...).Takze mi vychazi jako jednoznacne nejlepsi moznost uvazovat o zmene
distribuce. A pro jistotu na nejakou nekomercni, protoze jak to projde
jednomu, ostatni nebudou dlouho vahat (podobne jako reakce Eurotelu na
T-Mobile a jeho zrusene SMS z internetu) a zaridi se podobne...

S pozdravem Zdenek Bohm