angl-cz 翽 a dictd

Peter Cernoch pcernoch na volny.cz
Středa Duben 9 15:15:44 CEST 2003

> na to, abych jej mohl používat, zdá se, (vím, je tam link na QT client, ale
> ten potřebuje QT-dev a ty po modemu těžko stáhnu..) potřebuju na lokalhostu nahodit
> dictd. Nevíte někdo o nějakém návodu jak používat dictd ?

Podivejte se na

http://www.dict.org/links.html

Je tam nejaky software pro praci s dict slovnikama.

Zakladem je mit nainstalovany dict demon (dictd) -
najdete ve vasi oblibene distribuci.
Pak se do konf. souboru zapise umisteni slovniku
ktere chcete pouzivat a nastartujete dictd.
(Jestli jej budete pouzivat casto, spoustejte jej skriptem
ihned po startu pocitace.)

Pak uz jakymkoliv klientem muzete vyhledavat v databazich.

Napr. v terminalu pomoci

# dict yesterday

Podivejte se na web (jestli pouzivate rpm baliky, na
serveru www.rpmfind.org najdete co potrebujete).

Jestli se k tomu dneska dostanu, zkusim se podivat doma do
poznamek jak jsem to zprovoznil (nemam tady linux).

Petr