angl-cz slovník a dictd

Milan Svoboda Milan.Svoboda na centrum.cz
Středa Duben 9 21:54:44 CEST 2003

> Díky článku na root.cz jsem našel něco, co jsem dlouho
> hledal :) http://slovnik.zcu.cz/index.html
>
> na to, abych jej mohl používat, zdá se, (vím, je tam link
> na QT client, ale ten potřebuje QT-dev a ty po modemu

Az bude cas hodlam na web dat staticky slinkovanou verzi.
Takze bude tak o 1MB vetsi, ale nebude potrebovat zadny
jiny knihovny (QT).

> těžko stáhnu..) potřebuju na lokalhostu nahodit dictd.
> Nevíte někdo o nějakém návodu jak používat dictd ?
> případně díky PKR

Jinak pro sprovozneni dictd se kouknete na dict.org a
prozkoumejte to tam. Jako dictd server doporucuji takovej
ten napsanej v pythonu. Na jmeno si nepamatuju, ale je
jedinej napsanej v pythonu. Umi totiz dobre utf8.

--

Milan Svoboda

E-mail: Milan.Svoboda na centrum.cz
GNU/FDL Anglicko-Český slovník
http://slovnik.zcu.cz ; http://slovnik.zcu.cz/online

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."