Red Hat 9 a cestina

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Středa Duben 9 16:11:43 CEST 2003

Dobry den,

On Wed, 9 Apr 2003, Miroslav Petricek wrote:

> [...]

na konzoli to zatim asi uplne nejde kvuli jadre... I kdyz jeden clovek u
nas na FI MU mi tvrdi, ze mu cestina na konzoli jede a ze to je v UTF-8,
budu se muset za nim stavit a podivat se, co tam bastli, pac se urcite
nekde plete...

> Ke klávesnice v XFree86 se nejsnáze dostanete tak, že si nainstalujete
> přepínací applet do taskbaru (jak v KDE tak i Gnome, všechno se dá
> naklikat).

klavesnice v XFree nesouvisi s fonty na textove konzoli, na kterou se ptal
tazatel...

> Důležité je vybrat vhodný font na konzole. Já například v Gnome
> používám console8x16.

Tady je mozna vhodne rici, ze konzoli se mysli textova konzole, to co
pouzivate v gnome je graficky terminal... Autor se ptal na textovou
konzoli....

--
Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.liberouter.net/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488