Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Středa Duben 9 16:03:25 CEST 2003

### Radek Vybiral napsal dne 9 Apr 2003, v 12:00 :

> Když jste mě takto veřejně oslovil, tak také veřejně odpovím.
>
> Žádné názorové kotrmelce tu nepředvádím, můj příspěvek byl reakcí na
> stávající podobu vaší nabídky prodeje produktů firmy RedHat Inc.,
> která porušuje jejich ochranné známky.

Dne 3.10.2002 jste vy sám prohlásil, že je vše v pořádku,

nic se na nich od té doby nezměnilo, i podle našeho názoru
je vše dle pravidel RH, a já opakuji původní dotaz,
kterému se vyhýbáte a který jste stále nezodpověděl:

> Tu diskusi jste 3.10.2002 sám uzavřel, když jsme vše upravili
> dle Vašich připomínek, aby k porušování nedocházelo,
> s tím, že je to v pořádku-cituji:

> Takže proč nyní ta změna názoru? Co tedy platí?

Promiňte, ale spolehl jsem se na váš názor, který
jsem tehdy považoval za směrodatný, jinak bychom vše
již tehdy stáhli.
Nyní tvrdíte, že máte názor zcela jiný, a snad
že jste jej takový měl vždy.
Který váš názor platí a DO KDY?

Nicméně, podobné debaty nám opravdu nestojí za tu ztrátu
času, takže stahujeme cokoliv, co se dá jakýmkoliv způsobem
spojovat s jistou firmou, kterou se již nyní ani nedvažuji
jmenovat, sama to zakazuje, ale všichni víme, o koho
se jedná, že, z nabídky, a patrně na věčné časy.

(Kdo dostal potvrzení objednávky, tomu CD
vy-víte-jaké-ale-nemůžeme-jmenovat-protože-se-to-nesmí
dorazí, s tím již nic neuděláme, je na cestě)

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director                  ICQ# 135770414
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708        tel:+420-466613756
530 02 Pardubice             fax:+420-466613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail