občasná pseudointeligence už jako ve windows?

bl bl na mavipet.sk
Středa Duben 9 19:47:04 CEST 2003

> : aj v konfigurakoch? 100%
>
> ano

pozrel si sa alebo si to len tak z hlavy povedal?

> [...]
> jeho
> : > pripony, nebo podle toho co mu reknu ze tam je. Podotykam, ze MIME
> typem to
> : > fakt neni.
> :
> : vezmime si to logicky: podla coho sa rozhoduje webprehliadac co z danym
> : suborom? odpoved je jasna podla mime typu a od koho ma mime typ? od
> : webserveru.
>
> zope mi renderuje stranku z obsahu adresare, zpatky ale neda adresar/soubor
> */info/index.html, ale pouze soubor */info

web prezerace niesu outlook takze vam kaslu na to co je v subore ci ako
sa vola
pozru mime typ a podla toho data poslu renderovaciemu jadru, externemu
suboru alebo
kamkolvek inde kde to je nastavene.

Nebudte tvrdohlavy a zaslepeni svojou neomilnostou pozrite si aky mime
typ vam posiela server a potom ho nakonfigurujte inak moja snaha vam
pomoct minie ucinkom a nabuduce sa navas vykaslem.