občasná pseudointeligence už jako ve windows?

Čtvrtek Duben 10 08:14:25 CEST 2003

On Wed, Apr 09, 2003 at 07:47:04PM +0200, bl wrote:

> pozrel si sa alebo si to len tak z hlavy povedal?

> web prezerace niesu outlook takze vam kaslu na to co je v subore ci ako
> sa vola
> pozru mime typ a podla toho data poslu renderovaciemu jadru, externemu
> suboru alebo
> kamkolvek inde kde to je nastavene.

Idem radsej sukromne, nerad sa zapajam do takychto "plodnych" debat.
Este ste asi nevideli Internet Explorer zobrazovat ako HTML subor, ktory
bol preukazatelne v MIME type oznaceny ako application/x-perl.

Nemam u seba ani nepouzivam Konqueror, takze nemozem skusit vec, na
ktoru reagoval pytajuci sa. Ale predpokladam, ze tento problem tam mohol
nastat, pretoze to nemozem nijakym inym sposobom vyvratit.

Je zbytocne niekoho napadat, pretoze si myslite, ze to takto musi byt,
kedze by to tak malo byt. Nie vsetko sa sprava tak ako by sme si
predstavovali.