Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Středa Duben 9 19:41:40 CEST 2003

Dne po 7. duben 2003 18:42 jste napsal(a):
>    From: "Zdenek Drvota" <drvota-l na zds.cz>
>    Date: Mon, 7 Apr 2003 15:55:46 +0200
>
> Zdravím,
>
>    > Pro všechny z okolí Pardubic, kteří jsou
>    > příznivci RedHat Linuxu a nemají přístup
>    > k rychlému (a levnému) FTP spojení, nabízíme
>    > možnost zakoupení CD, vypálených z vystavených
>    > ISO obrazů, v kamenném obchodě (a pro ostatní
>    > poštou na dobírku). Jedná se o sadu 3CD instalační,
>    > podrobnosti na adrese:
>    >
>    >   http://www.zds.cz/cdrom/cddetail.asp?cd=CD1317
>    >
> [...]

Sice se zpozdenim, ale radeji reaguji na puvodni prispevek.

IMHO byla nabidka pana Drvoty VELMI spatne formulovana, takze opravdu takto
by dochazelo k poruseni licencnich podminek.
Spravne (?) zneni by melo vypadat asi takto:

Nabiime vypaleni ISO obrazu RH 9 za cenu medii a manipulacni poplatek, coz
dohromady cini XX Kc.
Pokud mate zajem, muzeme poslat na dobirku. V tom pripade k cene pripoctete
YY Kc za postovne a balne.

IMHO by v tomto zneni nemohli panove od RH nic namitat. Nebo ano? Priznam se,
ze pravnicka englis je pro mne ponekud nestravitelna :-(

Karel