OT: rychlost ADSL

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Čtvrtek Duben 10 00:22:49 CEST 2003

Zdravim,

mate prosim nekdo overene informace jak se to ma s rychlosti ADSL pripojeni?

Co jsem tak kde posbiral (neoverene) informace tak:

- v kazde pro ADSL vybavene ustredne je 150 portovy DSLAM.

- pri agregaci 1:50 je k nemu pripojeno max. 50 uzivatelu, pri 1:20 max.
  20 uzivatelu

- na ruznych mistech se - nekdy s odkazem na jakousi studii zadanou CTc
CZ firme, jindy na zkusenosti zahranicniho providera - by melo v
"beznem" (co to znamena ??) provozu dojit ke snizeni rychlosti (od
predplacene) o max. 20 %

- dle informaci CTc (jejich hotline) je rychlost u programu s agregaci
1:20 rychlost garantovana (proc se tedy o nejake agregaci vubec zminuji
?), rychlost pri 1:50 negarantovana. Nebyli mi ovsem schopni (ochotni)
rici, jak moc by rychlost mohla kolisat.

- pokud u programu 1:50 (a mozna i 1:20) dojde k plnemu vytizeni odchozi
linky z daneho DSLAMu (jaka je jeji propustnost ?), dojde k omezovani
rychlosti jednotlivych klientu. Jsou ti s vyssi predplacenou rychlosti
zvyhodneni?

- kam az muze to omezeni dojit ?

Dik za odpovedi

Dan