cudny problem s pocitacom

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Čtvrtek Duben 10 12:47:10 CEST 2003

On Thursday 10 April 2003 12:03, Michal Truban wrote:
> zdarec,
>
> mam problem, ktory naozaj nedokazem vyriesit uz nejaky ten piatok.
>
> jednoducho vzdy, ked si zapnem komp do obeda (teda tak cca do 12).
> tak po nastartovani do X mi asi po 5 minut zamrzne.
> (vacsinou sa to stava, ked spustim Kmail). ale aj ine aplikacie
> (mozilla, atd..)
> potom restartnem a na druhy krat uz nic nezamrzne a mozem ficat.
> zaujimavostou je, ze ked spustim komp linux az po obede, tak nikdu
> nic nezamrzne.
>
> neviem, ci to bude softwarovy problem, pretoze toto mi robilo na mdk
> [...]

spominam si na prihodu ktoru mi rozpraval kolega z jednej z byvalych
robot: tajuplne chyby ktore sa vyskytovali na jednej masine vzdy v
urcity cas a nikdy inokedy; skusali vsetko: napokon vymenili cely comp
-nepomohlo, novy robil to iste; to ich priviedlo k napajacej zasuvke: v
ten cas na tej istej faze varila asi polka oddelenia caj vo varnej
konvici s prikonom tak 2kW, rovnako tak na tu istu fazu bola pichnuta
mikrovlnka a ze tam isto bola aj stovka ziarovka je uz zbytocne
hovorit; no proste toho kto robil projektaz elektrorozvodov by bolo
treba "pochvalit";

skus ten comp pichnut niekam inde (na inu vetvu rozvodu) alebo nejak
skontroluj v tom case ked ti to blbne rozvod; mozno pri nizsom napati
ti zdroj neutiahne masinu;

--
laco.