cudny problem s pocitacom

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Čtvrtek Duben 10 12:16:16 CEST 2003

Michal Truban wrote:

>zdarec,

Ahoj,

>mam problem, ktory naozaj nedokazem vyriesit uz nejaky ten piatok.
>
>jednoducho vzdy, ked si zapnem komp do obeda (teda tak cca do 12).
>tak po nastartovani do X mi asi po 5 minut zamrzne.
>(vacsinou sa to stava, ked spustim Kmail). ale aj ine aplikacie (mozilla,
>atd..)
>potom restartnem a na druhy krat uz nic nezamrzne a mozem ficat. zaujimavostou
>je, ze ked spustim komp linux az po obede, tak nikdu nic nezamrzne.

No nevim, nevim ale nebude v tom hrat nejakou roli ten obed :-)

>neviem, ci to bude softwarovy problem, pretoze toto mi robilo na mdk 9.0
>potom aj na slacku 8.1 a teraz mi to uspesne robi tyzden aj na slacku 9.0.
>
>som kapcu z toho out :).
>
>ono s najvacsou pravdepodobnostou mam v prdeli grafiku, (gforce 2 MX400
>64mbram) pretoze ked si v oknach spolustim napriklad CS, tak niekedy (nie
>vzdy) sa mi po texturach zacnu objavovat zelene alebo cervene gulicky/kruzky.
>
>vdaka moc za akykolvek napad, pretoze ja som uz fakt off :)

Ale vazne. Tezko rici. Zkuste se podivat zda-li nemate nastavenou
nejakou ulohu v cronu, ktera se pousti zrovna kolem "obeda".
Pokud pouzivate RH, tak dost casto si lide stezovali na to ze nejakou
chvilku po startu najednou pocitac jede strasne pomalu a jakoby tuhne.
Vinikem tusim je naplanovany proces v cronu pro locate/slocate.
Dalsi co me napada a co se obcas objevilo v diskusi:
- vadna pamet (projet memtestem)
- vadny CPU
- slaby zdroj
- kombinace MB a grafiky/disku/sit.karty/UDMA
- spatne kontakty
- prehrivani

atd. atd.

>zatim. miso