Re: kernel panic při bootování RH 7.2, 7.3

Mgr. Michal Nikitinský mnikitinsky na zeal.cz
Čtvrtek Duben 10 12:52:12 CEST 2003

> Ted je otazka, jestli stejny problem setrvava i u 7.2 a 7.3..........

 díky za info, já jsem taky zkoušel rozjet instalaci RH 6.2 a vypadalo to,
že to normálně chodí (je ale fakt, že jsem to nedoinstaloval, takže nevím)

Každopádně jsem již vyzkoušel dva Durony - se starým i novým jádrem a musí
to bejt rozhodně v desce.

Můj problém je v tom, že já ten Linux ani nenainstaluju, dá se spustit
instalace s nějakým podobným parametrem, jak navrhujete pro LILO k
bootování?

minik