Re: kernel panic při bootování RH 7.2, 7.3

Mgr. Michal Nikitinský mnikitinsky na zeal.cz
Čtvrtek Duben 10 13:00:13 CEST 2003

> neviem sice nejak exaktne prespelovat to hlasenie co hadze kernel do
> normalnej ludskej reci ale asi skor ako by som zacal vymienat hardware
> by som sa presvedcil, ci jadro nahodou nie je prekompilovane pre nejaky
> iny procesor; byva to bezna chyba;

... v tom chyba nebude ... na ten samý procesor, ale na jiné desce (ASUS
A7N266-VM) jsem to nainstaloval bez problémů - tedy tuhle desku jsem zase
nemohl za nic na světě přesvědčit, aby vzala na vědomí Avaya Wireless PCI
Adapter :o((

Jinak ty samý instalačky běžně používám a instaloval jsem je už na řadu
Duronů (který mi to v téhla desce taky nebere)

:o(((  minik