cudny problem s pocitacom

Michal Truban miso na blackhole.sk
Čtvrtek Duben 10 12:03:03 CEST 2003

zdarec,

mam problem, ktory naozaj nedokazem vyriesit uz nejaky ten piatok.

jednoducho vzdy, ked si zapnem komp do obeda (teda tak cca do 12).
tak po nastartovani do X mi asi po 5 minut zamrzne.
(vacsinou sa to stava, ked spustim Kmail). ale aj ine aplikacie (mozilla,
atd..)
potom restartnem a na druhy krat uz nic nezamrzne a mozem ficat. zaujimavostou
je, ze ked spustim komp linux az po obede, tak nikdu nic nezamrzne.

neviem, ci to bude softwarovy problem, pretoze toto mi robilo na mdk 9.0
potom aj na slacku 8.1 a teraz mi to uspesne robi tyzden aj na slacku 9.0.

som kapcu z toho out :).

ono s najvacsou pravdepodobnostou mam v prdeli grafiku, (gforce 2 MX400
64mbram) pretoze ked si v oknach spolustim napriklad CS, tak niekedy (nie
vzdy) sa mi po texturach zacnu objavovat zelene alebo cervene gulicky/kruzky.

vdaka moc za akykolvek napad, pretoze ja som uz fakt off :)

zatim. miso