Elektronickédaòovépøiznání - vyjádøeníøe¹itele (IBM)

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Duben 10 13:16:27 CEST 2003

On Čt, 2003-04-10 at 13:02, Tomas Konir wrote:

> Spravnejsi se mi jevi primet je, aby to bylo pristupne z programu, ktery
> dodrzuje otevrene standardy, nez nemicrosoft. Zaprve to zavani prilis moc
> ideologii a neni to pro nas dobra reklama.

Mozna to zavani, ale je to naprosto presny pozadavek. Pokud budeme
pozadovat "otevrene standardy", okamzite narazime na microsofti chyby v
jejich implementaci, pricemz dodavatel bude tvrdit, ze je to OK, ze mu
to v jeho IE jede.

Petr

P.S. Jsem ted trosku nabrouseny - musim predelavat webovou aplikaci,
protoze IE 6 nezvladne 100% cisty CSS. Certi me z toho berou, kdyz vidim
tu polovicatou podporu standardu plnou chyb, bez jakekoliv moznosti
zjednat napravu nebo se jinak branit.