Elektronickédaňovépřiznání - vyjádřenířešitele (IBM)

bl bl na mavipet.sk
Čtvrtek Duben 10 17:49:20 CEST 2003

> Mozna to zavani, ale je to naprosto presny pozadavek. Pokud budeme
> pozadovat "otevrene standardy", okamzite narazime na microsofti chyby v
> jejich implementaci, pricemz dodavatel bude tvrdit, ze je to OK, ze mu
> to v jeho IE jede.

to sa mylite. pokial sa nieco robi podla standardu tak sa to kontroluje
tak ze sa pozrie standard a to co ste dodaly. Skuste sa spitat niekoho
kdo roby v strojarenstve. Tam kebi im niekdo dodal matky M4 ktore
funguju len z jeho srobmy M4 tak ho pozenu svinskym krokom.